Få designet et unikt salgsfremmende display
Vi følger tidens tendenser og designer og producerer altid salgsdisplays i tråd med de sidste nye trends i branchen.
Oplev hvordan vi har hjulpet vores kunder med at skabe kreative og innovative displayløsninger, der øger synligheden,
giver en inspirerende købsoplevelse og differentierer sig fra konkurrenterne.
Ekslusiv promovering af Simply Chocolate
på Hotel Skt. Petri
Hen over påsken kunne gæsterne på Hotel Skt. Petri i København deltage i konkurrencen om at vinde Simply Chocolates delikate fristelser. Lobbyen var udsmykket med en flot påskeudstilling, hvor udvalgte varianter fra Simply Chocolates sortiment blev præsenteret. Udstillingen blev en succes og kunne igen opleves i forbindelse med Copenhagen Pride.
Jesper Poulsen, Business Development Manager hos Simply Chocolate:
"Skt. Petri var vilde med det! Akrylmontren passede perfekt til deres stil og indretning, og gav os en super eksklusiv promovering. Resultatet er en visuel fornøjelse - stilfuldt og imponerende, og det har virkelig forvandlet udstillingsområdet, hvor det skaber en fantastisk præsentation for chokoladerne".
Jesper fortsætter: "Vi fik skabt større synlighed og en højere kvalitet i eksponeringen af vores chokolader, og det har bidraget til øget interesse for vores brand. pr trading har leveret en fremragende løsning og hele samarbejdet fra brief til endelig løsning forløb nemt, hurtigt og lige efter bogen. De leverede høj service hele vejen igennem og eksekverede inden for få dage - tak for jeres professionelle arbejde!".
Nadia Ghannam, Marketing Manager hos Hotel Skt. Petri:
"We had the pleasure of partnering up with Simply Chocolate and have the opportunity to display their delicious chocolates in our hotel. First for an Easter display and again for a Copenhagen Pride display. The lobby is a large space, with a lot of daily traffic. We needed a sleek, modern, understated design that would highlight the colourful chocolate boxes without taking too much space. We have been very pleased with the no-fuss design, which is in keeping with our company slogan "Laidback luxury". We hope to work with pr trading more in the future and discover their whole range".
Løsning: En sort gulvdumper med laserskåret akryltop blev anvendt til de små chokolade bites imens chokoladeæskerne blev udstillet på et sort podie bag en montre i akryl.
Louis Nielsens brillekollektioner fremvises i nyt og indbydende butiksmiljø
Engelske Specsavers*, der opkøbte Louis Nielsen kæden i 2005, ønskede at bringe et mere nordisk design til deres butikker i Danmark, Norge, Sverige og Holland. Mange af butikkerne er ved at blive opgraderet til det nye design, og pr trading har bidraget til indretningen i foreløbig 41 butikker på de fire markeder.
I tæt samarbejde med Specsavers konceptteam, fik vi bragt mange gode og kreative idéer til live. Butikkernes stilfulde indretning har bragt fornyet liv til hylderne, og brillekollektionerne fremvises på en helt ny måde, hvor de kommer mere til deres ret. Kunderne guides via forskellige POS løsninger og kan nemt overskue udvalget.
Vores konceptløsning indeholder:
- Finérblokke med lommer til POS
- Kasse m. træramme til POS plaakater - integreret i eksisterende inventar
- Highlight blokke til briller
- Headers af laserskårede bogstaver i akryl, farvelakeret på begge sider
- Linsedisplay
På det danske marked er der ni Louis Nielsen butikker, der er blevet fornyet, og de indbyder bestemt til et besøg.
*Specsavers and the Specsavers Logo are trademarks of the Specsavers group of companies.